نرم افزار مدیریت تعمیرات به زبان سی شارپ

نرم افزار مدیریت تعمیرات به زبان سی شارپ

در این پست با نرم افزار مدیریت تعمیرات به زبان سی شارپ خدمت شما عزیزان هستیم. نرم افزار مدیریت تعمیرات دارای بخش های مختلفی از قبیل مدیریت دستگاه ها،  مدیریت قطعات(کنترل موجودی و ورود / خروج قطعات)، مشتری، مدیریت خدمات، لوازم جانبی، گارانتی، مدیریت کاربران،  امور مالی، خرید، فروش، پذیرش دستگاه تعمیری، عملیات تعمیر، گزارشات مختلف مالی، عملکرد و … می باشد. این نرم افزار قابل استفاده برای انواع مراکز تعمیراتی از جمله مراکز تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم الکتریکی و لوازم خانگی و … می باشد.

نرم افزار ها و کامپوننت های مورد استفاده برای این پروژه عبارتند از :

  • ویژوال استادیو 2015 زبان سی شارپ که برای طراحی و کد نویسی پروژه استفاده شده است
  • نرم افزار sql server 2008 R2 که برای طراحی بانک اطلاعاتی استفاده شده است.
  • دیو کامپوننت دات نت بار که برای استایل دهی به ظاهر پروژه استفاده شده است.
  • استیمول سافت 10 که برای تهیه گزارشات و چاپ آنها استفاده شده است.

امکانات نرم افزار مدیریت تعمیرات به زبان سی شارپ :

مدیریت کاربران

  • تعریف کاربران
  • فرم ورود به نرم افزار
  • تعیین سطح دسترسی بر کاربران

مدیریت قطعات

  • تعریف قطعات
  • کنترل موجودی قطعات
  • افزایش موجودی از طریق فاکتور خرید
  • کاهش موجودی از طریق فاکتور فروش و تعمیرات
  • نمایش لیست قطعاتی که تعدادشان در حال اتمام است،
  • گزارش گیری از قطعات

مدیریت خرید

  • ثبت فاکتور خرید با اطلاعات کامل فاکتور – مشتری – قطعات– مبالغ ، خدمات
  • افزایش تعداد محصول خریداری شده
  • چاپ فاکتور خرید،
  • نمایش و جست جوی فاکتورهای خرید بین تاریخ های دلخواه،
  • چاپ گزارش کلی از فاکتورها(تاریخ- شماره فاکتور- و هزینه ها و مبالغ)
  • ویرایش فاکتور خرید

مدیریت فروش

  • ثبت فاکتور فروش با اطلاعات کامل فاکتور – مشتری – قطعات– مبالغ ، خدمات و تخفیفات
  • کاهش تعداد محصول فروشی از تعداد موجودی قطعات
  • چاپ فاکتور فروش مشتری،
  • نمایش و جست جوی فاکتورهای فروش بین تاریخ های دلخواه،
  • چاپ گزارش کلی از فاکتورها(تاریخ- شماره فاکتور- و هزینه ها و مبالغ)،
  • ویرایش فاکتور فروش

مدیریت امور مالی

  • دریافت وجه از مشتری اعمال روی بدهکاری و بستانکاری
  • پرداخت وجه به مشتری اعمال روی بدهکاری و بستانکاری
  • گزارش گیری از پرداخت ها و دریافت ها

مدیریت مشتریان

  • تعریف مشتریان
  • گزارش گیری از مشتریان
  • نمایش دریافتی ها و پرداختی های هر مشتری
  • گزارش گیری از مشتریان

سایر بخش ها

  • ثبت و مدیریت انواع گارانتی ها
  • ثبت و مدیریت لوازم جانبی
  • ثبت و مدیریت انواع وضعیت تعمیر
  • ثبت و مدیریت انواع خدمات همراه با هزینه ها(دستمزد، نصب نرم افزار و…)
  • ثبت و مدیریت دستگاه ها
  • پشتیباتن گیری و بازیابی اطلاعات از بانک اطلاعاتی

مدیریت پذیرش دستگاه برای تعمیر

  • ثبت اطلاعات دستگاه دریافتی برای تعمیر همراه با مشخصات کامل
  • گزارش گیری از پذیرش ها از طریق فیلدهای مختلف
  • ارسال محصول برای تعمیر
  • صدور رسید پذیرش برای مشتری

مدیریت تعمیر دستگاه

  • انجام عملیات تعمیر روی دستگاه پذیرش شده
  • صدور فاکتور تعمیر
  • گزارش گیری از تعمیرات انجام شده
  • گزارش تعداد و مبلغ کل تعمیرات انجام شده

گزارش عملکرد در بازه های مختلف

  • گزارش موجودی قطعات
  • گزارش حساب مشتریان
  • گزارش خدمات انجام شده (تعداد و مجموع درآمد از خدمات)
  • گزارش تعمیرات انجام شده (تعداد و مجموع درآمد از تعمیرات)
  • گزارش تراکنش های مالی انجام شده (تعداد و مجموع تراکنش ها)با تفکیک پرداختی و دریافتی ها
  • گزارش سود و زیان(سود فروش، سود تعمیرات، سود خدمات، مجموع درآمدها)

 

در صورت خرابی لینک با 09104366899 تماس بگیرید.

پشتیبانی با استفاده از نرم افزار Team Viewer

پشتیبانی آنلاین در تلگرام با شماره 09104366899

https://telegram.me/unisoftwareImage result for telegram logo png

پشتیبانی تلفنی و آموزش و رفع ابهامات و اشکالات توسط برنامه نویس

برنامه نویس :وحید اسدزاده (مدیر سایت)

قیمت فایل نصبی نرم افزار مدیریت تعمیرات برای استفاده در مراکز تعمیرات: 90 هزار تومان

 

90000 تومان – خرید

 

قیمت سورس کد کامل پروژه برای ایجاد تغییرات و… برای برنامه نویس ها: 400هزار تومان

برای خرید سورس کد تماس بگیرید ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹  اسدزاده

 

سورس های سی شارپ بازدید : بازدید:144 21 جولای, 2019 0